Openingstijden Lommerrijk?
De receptie-verkoopafdeling van Lommerrijk is standaard 7 dagen per week geopend en ook telefonisch bereikbaar. (ma t/m vr 09.30-19.00, za 10.00-19.00, zo 10.30-18.00). telefoonnummer 010-422.00.11
Start jouw evenement eerder, dan is vanzelfsprekend iemand van de receptie aanwezig om jou en jouw gasten te ontvangen.
Verder zijn de openingstijden afhankelijk van de evenementen welke wij in Lommerrijk die dag hebben.
Bereikbaarheid & parkeren Lommerrijk?
Lommerrijk is gelegen op de Straatweg 99, 3054 AB Rotterdam in de wijk Hillegersberg.
Het treinstation Rotterdam-Noord is op slechts 5 minuten loopafstand. Kom je met de tram? Tramlijn 4 stopt voor de deur; halte Lommerrijk.
We liggen op 5 minuten afstand van de snelweg A20. Lommerrijk beschikt over een eigen (gratis) parkeerterrein voor ruim 120 auto’s. Mocht ons parkeerterrein vol zijn, is het in de omgeving betaald parkeren voor € 1,92 p/u.
Ons parkeerterrein beschikt over 2 minder valide parkeerplekken. Aan de voorzijde op de Straatweg bevindt zich een aparte laad- en loszone.
Is er een minder valide parkeerplaats en toilet aanwezig?
Jazeker, wij beschikken op ons parkeerterrein over 2 minder valide parkeerplaatsen.
In Lommerrijk hebben wij op de begane grond een minder valide toilet.
Verzorgen jullie zelf alle catering?
Ja, wij beschikken over een compleet uitgeruste keuken met een team van 5 koks die dagelijks alle catering verzorgt binnen ons bedrijf.
Hebben jullie ook een a la carte restaurant welke vrij toegankelijk is?
Wij beschikken niet over een a la carte restaurant welke open is voor publiek.
Lommerrijk is een locatie met een 6-tal unieke ruimtes welke vooraf gereserveerd worden voor gezelschappen vanaf minimaal 20 personen. Wij beschikken wel over een eigen keuken en enthousiast eigen Keukenteam die de heerlijkste gerechten bereiden. Dus met een gezelschap vanaf 20 personen kan je heerlijk brunchen, dineren etc.
Beschikken jullie over een terras?
Lommerrijk is een evenementen locatie met verschillende ontvangstruimtes welke voor jouw gezelschap te reserveren zijn voor jouw privé bijeenkomst. Alle ruimtes kijken direct op de Bergse Plas en de meeste hebben dan ook een eigen terras welke exclusief door jou gebruikt kan worden.
Ik ben iets kwijt of verloren, wat kan ik doen?
Dat is natuurlijk vervelend. Op onze contactpagina kan je een formulier invullen, zodat wij gericht voor jou kunnen gaan zoeken. Geef duidelijk aan bij welk gezelschap jij te gast bent geweest en welke datum.
Het lijkt me zo leuk om bij jullie te werken. Waar kan ik vacatures vinden?
Wat leuk dat je ons team wilt komen versterken. Op de pagina Contact op deze website tref je onderaan de openstaande vacatures op dit moment.
Is het mogelijk om alleen een zaal te huren?
Ons concept is het geheel verzorgen van jouw gelegenheid. Wij bieden het complete pakket aan. De zaal, meubilair, servies, medewerkers, food & beverage. Het reserveren van alleen een zaal is niet mogelijk.
Zijn honden toegestaan?
Bij gebruik van een exclusieve ruimte zijn kleine honden toegestaan. (Bij twijfel kun je contact opnemen met de afdeling receptie.) Voor de veiligheid van onze medewerkers en vanwege de hygiëne verzoeken wij vriendelijk de hond onder een tafel of in een bench te laten plaatsnemen.
Moet ik nog eigen decoratie meenemen?
Lommerrijk is continu bezig met het bijhouden en vernieuwen van het interieur. Wij zorgen door middel van inrichting, tafeldecoratie en juiste verlichting voor sfeer. Uiteraard ben je vrij om de zaal die je bij Lommerrijk gereserveerd hebt nog wat extra aan te kleden naar jouw persoonlijke wens.
Het is echter NIET toegestaan om versiering aan te brengen aan het plafond, de wanden/muren, het meubilair en de lampen.
Wel kun je los staande items neerzetten zoals bv jouw eigen vaasjes bloemen, trosjes helium ballonnen welke met gewichtje op grond staan, of los decoratiemateriaal voor op de tafels.
Een extern bedrijf inhuren voor de decoratie is toegestaan op basis van bovenstaande voorwaarden. Graag vernemen wij dan ruim op tijd welke decoratiezaken zij gaan toevoegen.
In welke ruimtes mag ik eigen decoratie plaatsen en wanneer?
Je mag dat natuurlijk doen in elke ruimte welke je bij ons hebt gereserveerd. Belangrijk te weten dat je in principe 1 uur voor starttijd van jouw evenement in die zaal kunt decoreren. Mocht het zo zijn dat de ruimte voor jullie komst niet bezet is, dan kun je vanzelfsprekend er eerder in. Hierover kunnen wij vaak 1 week van te voren uitsluitsel over geven.
Het is helaas niet mogelijk om decoratie te plaatsen in de “openbare” ruimtes/gangen etc. Dit omdat ook andere gasten van andere ruimtes hier gebruik van kunnen maken.
Kan ik mijn decoratie al eerder brengen?
Natuurlijk kan dat! Zorg dat je je decoratie in een krat of doos heb zitten met daarop duidelijk je naam en datum en dan kun je het afgeven bij onze receptieafdeling die het dan voor jullie op kantoor “bewaren”. Dit kun je het beste 1 of 2 dagen van te voren even afgeven.
En na afloop van jullie evenement kan het eventueel ook hier weer geplaatst worden als je het liever de volgende dag komt ophalen.
Gebruik van confetti, rijst, glitters, rozenblaadjes, wensballonnen, vuurwerk toegestaan?
Wist je dat wij nog glitters en rijst tegenkomen van 2 jaar geleden…. Dus wij hebben besloten dit helaas niet meer toe te staan. Maar leuk alternatief is bellenblaas, staat ook altijd heel feestelijk op de foto’s die ongetwijfeld genomen zullen worden.
Kan bij Lommerrijk ook de officiële huwelijksceremonie plaatsvinden?
Ja indien gewenst zou dat kunnen. In combinatie met bijvoorbeeld een receptie, diner, feestavond kan je bij ons ook de ceremonie laten plaatsvinden. Wij zijn tenslotte een officiële trouwlocatie.
Maar natuurlijk staat het ook vrij om in jouw eigen gemeentehuis of andere locatie de voltrekking te laten plaatsvinden en dat wij jouw , receptie, diner en/of knallende feestavond verzorgen.
Wat moeten wij doen als we de ceremonie ook bij Lommerrijk laten plaatsvinden?
Zodra jullie bij ons definitief jullie huwelijksdag hebben gereserveerd, dan is het van belang dat de Gemeente Rotterdam weet dat jullie bij ons trouwen zodat zij ook een ambtenaar en alle andere zaken kunnen regelen.
Jullie ontvangen van ons een zg. LOCATIEVERKLARING. Met deze door ons getekende verklaring kunnen jullie online jullie huwelijk regelen bij de Gemeente Rotterdam. Daarmee leggen jullie eerst een melding voorgenomen huwelijk. Dit heette vroeger ‘ondertrouw’. Jullie kunnen jullie melding voorgenomen huwelijk online regelen bij de Gemeente Rotterdam.
Op welke dagen/tijden kunnen wij de afdeling reserveringen bereiken?
De receptie-verkoopafdeling van Lommerrijk is standaard 7 dagen per week geopend en ook telefonisch bereikbaar. (ma t/m vr 09.30-19.00, za 10.00-19.00, zo 10.30-18.00). telefoonnummer 010-422.00.11
Maar je kan jouw vraag ook via de mail aan ons stellen info@lommerrijk.nl
Hebben wij Lommerrijk geheel exclusief voor onszelf?
Lommerrijk beschikt over een aantal ruimtes welke gereserveerd kunnen worden. De door jullie gereserveerde ruimtes zijn op de tijden dat deze voor jullie gereserveerd zijn natuurlijk exclusief voor jullie.
Maar het kan natuurlijk voorkomen dat in andere ruimtes en /of andere tijdstippen andere gezelschappen aanwezig zijn, we beschikken tenslotte over een 6 tal verschillende ruimtes.
Jullie gasten worden ontvangen door onze gastvrouwen en doorverwezen naar de desbetreffende ruimte.
Verzorgen jullie zelf alle catering?
Ja, wij beschikken over een compleet uitgeruste keuken met een team van 5 enthousiaste koks die dagelijks alle catering verzorgt binnen ons bedrijf. Naast onze eigen aanbod van menu’s, buffetten, walking dinners, bittergarnituur etc willen we altijd met jullie kijken naar eventuele persoonlijke wensen die we hierin kunnen verwerken.
Mogen wij wel zelf een bruidstaart aanleveren?
Ja! De uitstraling van een bruidstaart is heel persoonlijk, en vaak aangepast aan de stijl en kleuren van jullie huwelijksdag. Daarom juist leuker dat jullie deze taart zelf aanleveren. Dit kan, door de banketbakker van jullie keuze, op de dag zelf in ochtend afgeleverd worden, dan zetten wij hem in de koeling. Vanzelfsprekend zullen wij de taart verder snijden en uitserveren nadat jullie als bruidspaar het eerste stukje hebben aangesneden. Een mooi fotomoment ook altijd.
Wij berekenen wel een bedrag € 2,25 p.p servies- en serveerkosten aan jullie door.
In welke ruimtes mag ik eigen decoratie plaatsen en wanneer?
Je mag dat natuurlijk doen in elke ruimte welke je bij ons hebt gereserveerd. Belangrijk te weten dat je in principe 1 uur voor starttijd van jouw reservering in die betreffende zaal kunt decoreren. Mocht het zo zijn dat de ruimte voor jouw komst niet bezet is dan kun je vanzelfsprekend er eerder in. Hierover kunnen wij vaak 1 week van te voren uitsluitsel over geven.
Het is helaas niet mogelijk om decoratie te plaatsen in de “openbare” ruimtes/gangen etc. Dit omdat ook andere gasten van andere ruimtes hier gebruik van kunnen maken. Dus belangrijk om 1 week van te voren te informeren hoe laat je exact kunt komen decoreren. Kijk voor veel vragen/antwoorden ook even op de rubriek “decoratie”.
Offerteaanvraag
Plan een afspraak
Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op